W celu uzyskania zaświadczenia o stanie majątkowym, tj.:
- o niezaleganiu w podatkach,
- o wysokości posiadanych użytków rolnych,
- o dochodowości z gospodarstwa rolnego,
- o posiadaniu nieruchomości,
- o opłacaniu składki na F.U.S.R.
- należy zwrócić się do Referatu Podatków i Opłat Lokalnych, tel. 15 8763 058.
Zaświadczenie wydawane jest na druku ZAS-W.
Wymagane dokumenty:
- wniosek o wydanie zaświadczenia z podaniem uzasadnienia,
- dowód uiszczenia opłaty.
Opłaty: opłata skarbowa od wydania zaświadczenia wynosi 21,00 zł.
Wpłaty można dokonać w kasie Urzędu Miasta lub na konto:
Nadsański Bank Spółdzielczy Oddział Ulanów 10 9430 1032 4000 0303 2000 0001
Czas oczekiwania: do 7 dni.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r. poz. 900).
Załącznik: wniosek w sprawie wydania zaświadczenia - plik do wydrukowania